dimarts, d’agost 01, 2006

Jorge Picó de Merida a Sagunt

Mérida rescata uno de los mitos menos conocidos de Ovidio
En el escenario del Festival de Teatro Clásico de Mérida, se ha podido ver, desde el pasado jueves hasta anoche, El amor del ruiseñor, obra de Timberlake Wertenbaker dirigida por Jorge Picó, un espectáculo sólido, imaginativo, profundo y naïf, que rescata uno de los mitos griegos menos representados en el Teatro Romano: el de Procne y Filomela. Como tantas veces ocurre con autores del calado de Ovidio, nos habla, al menos a los que tengan oídos, de manera clara, directa y sin rodeos del problema del Líbano, del 11-M, de la violencia de género y de otros horrores emanados de la condición humana.
Per continuar llegint ací>>>
Aquells que heu tingut la sort d´assistir alguna vegada a les classes de Jorge Picó, a qui considerem un gran pedagog, tindreu l´oportunitat de gaudir amb aquest espectacle "El amor del ruisenor" d´alguns dels elements del seu univers artístic: creació d´escenes a partir d´objectes, recerca de metàfores visuals potents, i consciència del teatre com un treball coral i pluridisciplinar.
Si voleu documentar-vos sobre el mite i la seua directora entreu ací>>>

1 comentari:

  1. M'agradaria molt veure-ho. Jo vaig llegir fa poc una versió del mateix mite (The three birds)que va escriure una autora anglesa molt joveneta, Joanna Laurens.

    ResponElimina

Tus comentarios nos interesan: